Idu li roza boja i rally utrke zajedno?

Pinky se brine za moju frizuru već dugi niz godina.(Pink Art) Pravo ime moje frizerke je Tajana Držić, a vjerujem da pogađate zašto ju svi zovu baš Pinky. Njezina najdraža boja jest ružičasta: od većine odjeće, boje noktiju, pramena kose, a i cijeli svoj frizerski salon uređen je u „pinky stilu“. Uz sve to, Pinky je uvijek nasmiješena i uvijek dobre volje, vjerojatno zbog sve te ružičaste boje (pa tko bi mogao biti loše volje u ružičastom svijetu!).

pinki

Ali Pinky nije posebna zato što voli rozu boju. Ona je posebna jer vozi rally utrke i jer je zajedno sa svojim  zaručnikom osnovala  jedan od najmlađih autoklubova  AKK Sveta Nedelja. AKK Sveta Nedjelja

Kako je sve počelo?     Prije četiri godine ona je upoznala svog sadašnjeg zaručnika Daniela koji se rally utrkama bavi od svoje 6 godine. Počela je odlaziti na sve njegove utrke i tako se rodila njezina ljubav prema rally autima . Prošle godine pozvao ju je prijatelj Božo da mu bude suvozačica u jednoj utrci i tada se prvi puta našla u ulozi suvozačice.Jednog dana Daniel je postavio sudbonosno pitanje: „Želiš li sjesti sa mnom u moj trkaći auto?“ I ona je pristala! Kako Pinky kaže, to je neopisiv osjećaj, puls joj je skočio na 202, a adrenalin se širio tijelom. Ove godine sjela je u auto kao suvozačica sa svojim dragim. Budući da ja nemam veliko znanje o rally utrkama, Pinky mi je objasnila

koja je uloga nje kao suvozačice.

Kao  suvozačica ima veliku odgovornost. Prije same utrke mora „popisati“ cijelu stazu.  Popisati stazu znači popisati zavoje, a to svaki par radi na svoj način. Pinky i Danijel zavoje obilježavaju brojevima od 1 do 6. Jedinica označava opaki zavoj od 180 stupnjeva, dok je šestica blagi zavoj. Također rade se zabilješke koji zavoj treba „sjeći“, gdje treba paziti na ogradu itd…Za vrijeme utrke Pinky ima zadatak dva zavoja prije govoriti što ih očekuje.

pinki3

Što svaki vozač i suvozač moraju imati? Majicu, tajce i čarape od materijala koji ne gore. Na sve to oblači se kombinezon, potkapa i cipele koji također ne gore . Obavezno, kaciga na glavu. Vozač još ima i zaštitne rukavice. I trka može početi.

Jedina mana ovom sportu je cijena.  Budući da udubine na autu i probušene gume nisu rijetkost popravak je neizbježan. Pinky dodaje zanimljivu činjenicu: jedna makadamska guma košta oko 250 eura. Ipak, svaki sport ima svoje prednosti i mane.

Kako je biti žena i voziti rally utrke?  U početku je bilo neobično, ali danas ima sve više i više cura koje su suvozačice. U njihovom klubu KK Sveta Nedjelja ima i jedna cura vozačica. Pinky je nedavno dobila želju da se i ona okuša kao vozačica pa će na sljedećem Rally Showu možda ona voziti Daniela.

Prošli vikend u Svetoj Nedjelji održan je 3. Rally Show Santa Domenica u organizaciji AKK Sveta Nedelja. Tijekom vikenda nastupilo je na rally showu više od osamdeset vozača iz Hrvatske, Slovenije, Mađarske, Švedske i Srbije. Održano je natjecanje s klasičnim mjerenjem vremena, ali i ocjenjivanjem najatraktivnijih prolazaka. Mjerio se i najdalji skok na kružnom brzinskom ispitu dugom 13,30 km, koji se vozio u oba smjera, u 4 prolaska, ukupne dužine od 53,20 km. Ovaj put, Pinky i Danijel kao organizatori, vozili su samo „za publiku“.

Pogledajte djeliće atmosfere sa utrke:

This slideshow requires JavaScript.

Ili na:

preuzeto sa: YouTube-a, autor: TheLeopoldmedia

Pogledajte i malo atmosfere iz automobila:

preuzeto sa: YouTube-a, autor: rallyvojvodic

Pinky poziva sve čitatelje mog bloga da dođu u AKK Sveta Nedelja probati kako je to voziti se u rally automobilu . Tamo će vas dočekati Daniel ili Pinky (ona u rozom) i pokazati vam da postoje i drugačiji sportovi osim nogometa. Eto, svi ljubitelji adrenalina, brze vožnje i mirisa spaljenih guma, pozvani ste!

17 thoughts on “Idu li roza boja i rally utrke zajedno?

  1. Okej, kad idemo? 😀 Mislim da nema veze jel ona u rozom, zelenom i plavom..bitno je da voli to što radi! Meni baš djeluje simpatično.. Kao mlađa sam stalno igrala video igrice u kojima se utrkujete s autima. Baš sam jučer pričala s nekim o tome i prisjećala se svega. Ne pratim taj sport inače na tv-u, ali ovako, na igricama, mi je zanimljivo. 🙂 Da ne spominjem razbijene tipkovnice, miševe i slično..znala sam i kasniti u školu zbog toga..adrenalin je svakako bio prisutan, a mogu zamisliti samo kako je u stvarnosti, na pravoj stazi. Tvoja Pinky je zasigurno najneobičnija frizerka za koju sam čula. 🙂

    • Uopće nisam znala da si igrala sve te igrice 😀 meni se adrenalin digao samo kad sam stala na tu trkaću stazu i kada je jedan auto projurio uz mene! Kak bi tek bilo da sjednem u taj auto 😀 Evo, kad dođete (konačno) jednom u Samobor idemo vozit rally aute 😛

  2. Dragi paru, moram priznati da mi je tvoj blog jedan od boljih! Svaki put u postu imaš zanimljive ljude, super priče i fotke! Sad bi se i ja okušala u rallyu :DD Keep up the good work!

  3. Super post! 🙂
    Odlican i zanimljv, ruzicasti sugovornik. Gledala s na tv-u neku reportazu o curi koja se bavi automobilizmom, ne znam je li to bila tvoja frizerka, al mi se cinilo bas simpaticno sto je bila jedina cura u tom muskom drustvu. 🙂
    Nadam se da ces i dalje birati i pisati o tako zanimljivim temama. 😉

  4. Super ti je frizerka, očito je i na tebe prenijela nešto svog optimizma jer te i ja najčešće viđam nasmiješenu! 🙂
    Skupi je ovo sport sve mi se čini, ali i uzbudljiv. Nije lagano popisati i pamtiti staze, a kamoli voziti. Snimke su odlične!

  5. Super mi je ovo. Nikad se nisam previše informirala o tome kako to točno funkcionira, ali mi oduvijek zvuci zanimljivo 🙂 Jedini problem je to što i vozim i čitam karte ko tipična žena pa bi vjerojatno bi završila u prvom jarku vozeći se u krivom smjeru ili tako nešto…

  6. Svaka čast svim ljudima koji se odluče baviti ovim sportom! Priznajem da prvi put čujem koja je uloga suvozača, koji je odgovoran kao i vozač. Fasciniraju me ljudi koje toliko pokreće adrenalin… Zašto nemaju ružičasti automobil, to mi nije jasno? Bit će da ne smiju. 🙂

  7. Tvoja ftizerka je vjerojatno sudjelovala i u rallyu kroz Kašinu. To je skoro već tradicija. Svake godine održava se rally u kojem je cesta kroz Kašinu prema Mariji Bistrici zatvorena. Super je to vidjeti..gomilu nabrijanih auta u ludim bojama. 🙂

Leave a Reply

