Želim biti Patricija kada narastem :)

Biti uspješan ne znači i biti neobičan, ali oni koji su uspješni i još se k tome bave neobičnim stvarima zaslužuju dobiti mjesto na mom blogu. Osoba koja je definitivno zaslužila da o njoj kažem dvije, tri jest moja jako dobra prijateljica Patricija Planinčić.

Ja se osjećam ponosno ako nakon  radnog dana imam energije otići na vježbanje ili pročitati koju knjigu. E pa moja draga Patricija stigne puno više toga. Možda vas moja priča motivira da se (zajedno sa mnom) maknete s fejsa i nađete neki novi hobi, istražite nove i neobične stvari koje bi mogle ispuniti vaš život.

U srijedu 12.12. u Samoboru je održan veliki humanitarni božićni koncert za djecu udruga “Nova budućnost”, “Idem” i “Leri”  .  Pod organizacijskom i ravnateljskom palicom Natka Gaberca prigodne pjesme izveli su svirači tamburaškog orkestra, koji su činili članovi FA Petkov Breg, TO Čabdin, FA Mladost i KUD-a Mala Gorica te Đani Stipaničev, Davor Gobac, Renata Sabljak, Estera Pilj, Franjo Sina Gluščić i Mješoviti i Dječji zbor Jeke.  Nastupila je i Patricija .Naime, ona svira violinu već 13 godina. Svatko tko je bio ili još uvijek jest član neke glazbene škole zna koliko odricanja i truda zahtjeva učenje sviranja nekog instrumenta. Znam o čem pričam jer sam davno učila svirati tamburicu pa kad je teta učiteljica htjela da sjedim mirno 3 sata i sviram to čudo, odustala sam.

This slideshow requires JavaScript.

Na moje pitanje zašto baš violina Patricija je odgovorila:

„ Moja prva želja bila je učenje pjevanja no kada sam upisala glazbenu školu prvo sam jednu godinu morala ići u svojevrsnu malu školu te tamo prvi puta uzela violinu u ruke i tako je pala odluka“  To je prva stvar zbog koje se divim Patriciji.

Jednog dana Patriciji je postalo dosadno pa je zajedno sa curama iz KUD-a Oštrc pokrenula Žensku Vatrogasnu skupinu. Budući da su cure jednako otkačene kao i Patricija, skupile su se i zajedno sa muškom ekipom vatrogasaca sa Ruda krenule na natjecanje. Do sada su osvojile brojne medalje i pehare, a to nije samo zato jer dobro izgledaju u vatrogasnim odjelima.  

Kako je to na natjecanjima?

„Po prirodi sam takmičar pa kao i cijela ekipa na natjecanju osjećam navalu adrenalina, a bitno je sudjelovati nikada mi nije bio moto. Najgori dio je čekanje do izlaska na stazu i slaganje opreme jer su nervoza i iščekivanje na vrhuncu, no ono što je najbolje kod vatrogasnih natjecanja je vatrogasna zabava kasnije. Obično su s nama i članovi muške ekipe, a i članovi brojnih drugih DVD-a iz okolice Samobora, pa fešta i ples često potraju do dugo u noć.”

This slideshow requires JavaScript.

A natjecanja izgledaju ovako: 

preuzeto sa: YouTube-a

Meni najzanimljiviji Patricijin hobi jest rad u rudniku Sveta Barbara na Rudama. Svi oni koji su je upravo zamislili kako sa lopatom i krampom kopa u dubinama zemlje  u krivu su. Patricija vodi turističko razgledavanje po rudniku u Rudama. Svim znatiželjnim turistima priča o tome kako je rudarenje tamo počelo još u srednjem vijeku, o tome kako još velik dio rudnika nije otkriveni ili pak da se rudnik sastoji od tri rova: Vlašić, Sveto Trojstvo i Kokel. Još zanimljivije podatke možete saznati na stranici:  Rudnik sveta Barbara ili pak ako dođete na izlet na Rude.

Kako je to biti vodičica u rudniku?

„ Informacija je mnogo i još uvijek se trudim sve ih pohvatati, često pola sata u rudniku prođe vrlo brzo i nikada se ne ponovi baš sve jednako kao zadnji puta. Puno ovisi o pitanjima posjetitelja, svaki me puta u mojoj priči odvedu u drugome smjeru. Ići u rudnik sa grupom od 10-ak ljudi mi nikada nije bio problem i tada uopće nemam straha, ali prošetati sama ili sa još jednim vodičem u obilazak prije nego što otvorimo rudnik svaki puta izazove trnce i navalu adrenalina.“

This slideshow requires JavaScript.

Uz sve to Patricija studira na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Uspješno? 

„ Još sam od srednje ekonomske škole znala da je ekonomija ono što volim i želim. Docent Mislav Ante Omazić, profesor i pročelnik katedre za Organizaciju i menadžment na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, pružio mi je veliku priliku da se u tom smjeru i dokažem te usavršim time što me primio za demonstratora.

Planovi za budućnost?

“Moje dvije velike želje su naučiti folklorno pjevanje i kako izraditi Samoborski kraluš. Sve potrepštine za Samoborski kraluš sam nabavila, još mi samo treba vremena. Možda bih tu želju trebala staviti na listu stvari kojem moram napraviti u 2013. godini kako ne bi ostala samo želja”

Što više reći osim da želim  biti Patricija kada narastem 🙂 Moj cilj za 2013. je krenuti na vježbanje i započeti potragu za novim i zanimljivim hobijima.

8 thoughts on “Želim biti Patricija kada narastem :)

  1. Patricija na produktivan način koristi mogućnosti koje imamo, dok mi kukamo vječito kako nemamo vremena! Fascinira me violina, oduvijek, kao ljudi koji ju sviraju… To je prava umjetnost! 🙂 🙂

Leave a Reply

