Tajnini kaputi za pse

Za početak, svim svojim čitateljima želim sretnu Novu 2013. godinu! Iako smo kalendarski ušli u novu godinu, neke stvari nas i dalje prate iz davne 2012. godine. Prva stvar je hladnoća, a druga je kriza.  Neki su zbog nje ostali zbog posla ili im  se količina posla znatno smanjila dok su pak neki  sami sebi stvorili novi posao. Tajnu Vran upravo je zima i hladnoća motivirala da stvori svoj novi posao.

Image

Sve je počelo tako što je Tajna dobila novog kućnog ljubimca- kujicu Lili. Sve je bilo super preko ljeta, ali kada su krenuli hladni zimski dani, Lili su se počeli tresti male šapice. Budući da je Tajnina mama krojačica, svoje znanje prenijela je na Tajnu i tako su zajedničkim snagama došle na genijalnu ideju- izradu psećih kaputića.

This slideshow requires JavaScript.

Moram priznati da sam bila među onima kojima su psi sa kaputićima smiješni, ali kada sam vidjela malu Lili kako se trese bilo mi je sve jasno. Tajna mi je objasnila kako neke pseće vrste nisu naviknute na naše hladne zime i upravo zato im treba malo pomoći.

Za napraviti pseći kaputić potrebno je imati vješte ruke i  puno mašte. Prvi korak je naći neku staru jaknu, vestu ili bilo koji materijal za koji mislite da bi se svidio vašem kućnom ljubimcu. Potrebno je i izmjeriti svog mezimca: mjere se uzimaju od vrata do repa, i prsni koš iza prednjih nogu. Ako želite kaputić sa nogavicama treba  izmjerit i nogice. Materijal i mjere donesete Tajni i ona od njega izradi kaput koji će grijati vašeg psa u ove hladne zimske dane.

This slideshow requires JavaScript.

Zadovoljnih „mušterija“  ima mnogo a i novi stalno dolaze. Neki vlasnici (ali i njihovi ljubimci) dolaze po još kaputića kako bi imali više različitih kombinacija.

This slideshow requires JavaScript.

Kako obući kaputić za pse?

Nakon što je Lili obukla svoj novi kaputić spremna je za šetnju po snijegu, a njezina će dlaka ostati suha.

Više o Tajninom radu pogledajte na Kaputi za pse

21 thoughts on “Tajnini kaputi za pse

  1. Bolesno je koliko su visoke cijene psećih kaputa. Imam psa pa znam da je svaki njegov kaputić kupljen u dućanu koštao minimalno150- 200kn. Nije stvar u tome da smo mi birali skupe, nego nema jeftinijih. Uzmemo li u obzir koliko malo materijala je utrošeno u izradu tih kaputa to je smiješno. Pseća odjeća višestruko skuplja od ljudske. Bilo je to prije eBaya i kaputa za par dolara. U svakom slučaju ovo je super jer vjerujem da Tajna ne naplaćuje svoje kapute baš toliko, a i mnogi se ne znaju koristiti eBayem pa je ovo odlična alternativa. Također, odličan način prakse i izvor zarade za studente.

  2. Također imam malog psa, koji jako loše podnosi zimu, i do sad sam uvijek kupovala tu odjeću za pse preko interneta, jer kako Anja kaže kod nas je to bezobrazno skupo i jednostavno se ne isplati kupiti tu malu tkaninu za tako puno novaca.. Oduševila si me ovim postom i sigurno će ovog puta moja Luna dobiti nešto po njezinoj mjeri. 😀

  3. Baš kao ti, i ja sam bila skeptična prema svemu… Kako je u moje srce i kuću uselio novi prijatelj (i najbolji!), ubrzo sam shvatila da je i njima jednostavno hladno, iako su psi. Tajnini kaputići su mi odlični jer su jednostavni i funkcionalni, koliko vidim. U službi su svog postojanja, točnije ne oblače se kako bi psi postali moderni… Bravo Tajni i mami za ideju! 🙂 Odmah sam potražila stranicu na facebooku: http://www.facebook.com/KaputiZaPse, kako bih provjerila cijene, koje su stvarno prihvatljive, već od 80 kuna..

  4. 1.pih, moj cucak može na -15 bit vani bez kaputića i ništ mu nije
    2.stvarno ti je super blog i ak ti je ovo 10. post stvarno si ga spektakularno završila (onak iskreno)
    3. zaboravila si napisati jel ima Tajna dečka 😛

  5. I ja imam malog psa, no nikad joj nisam kupovala kaputiće, ali znam da su kod nas oni poprilično skupi. Bilo mi je presmiješno kad sam jedan dan u gradu vidjela retrivera (koji nije mali peso) obučenog u Djeda Mraza sa sobovskim rogovima na glavi, hehe. Svačeg se ljudi sjete! 😀
    Al super mi je post, lijepo si to napisala pa ako se ikada odlučim za neki kaputić za svog peseka, znam kome se mogu obratiti. 😉

  6. Još jedna zanimljiva tema, bravo imenjakinjo! 🙂
    I ja sam od onih kojima je smiješno vidjeti psa u kaputiću, ali obzirom na ove hladnoće, ne škodi razmisliti i o toj opciji. Bravo za Tajnu koja je iskoristila kreativnost i bravo za tebe što nalaziš uvijek zanimljive ljude i priče! 🙂

  7. Nikad nisam bila ljubiteljica pasa u kaputićima jer me to uvijek asociralo na Paris Hilton i njenu čivavu. xD Ali sad kad sam pročitala ovo i pomislila kako se jadni psi smrzavaju, ipak imam razumijevanja za to. 🙂

  8. Ovo je zanimljiva tema! Iskreno, i meni je pomalo smješna ta ideja, ali uistinu su korisni ti kaputići. Zanimljivo je kako bi si rijetko tko priuštio šivanje po mjeri, ali kada je ljubimac u pitanju, ništa nije problem 🙂

  9. Odlična tema. Drago mi je što su ljudi napokon počeli shvaćati da oblačenje ljubimaca nije nikakav hir, već zaista potreba. Imam i ja pinča, moj je patuljasti, i već u 11. mj. počinje nositi kaputić i kabanicu, jer bez toga ne može biti vani. Kako je riječ o kratkodlakim psima, bez toga slijede prehlade. Ona baš nije oduševljena kad je obučem, ali je dovoljno pametna da razumije zašto je potrebno 🙂

  10. Odlična ideja kako za post tako i Tajnina za pothvat. Stvano je dobro vidjeti da se ljudi stavrno brinu za svoje kućne ljubimce, a ao iz toga proizađe i dobar poslovni pothvat pa zašto ne.
    Samo je isto tako bitno da je tim psima udobno i ugodno u obvakvim kaputićima jer znam da bi sad neki prijatelji životinja mogli reći kako je to još jedan način maltretiranja pasa. Međutim, ja smatram kako je ovo stvarno dobra ideja.

    Kad odrastem i kad ću ponovno imati psa sigurno će dobiti jedan ovakav kaputić da mu ne bude hladno. 🙂

  11. Jednostavno ne mogu razumjeti kapute na psima ili mačkama. Prirodno imaju dlaku i krzno i kao takve ih je priroda stvorila, ne vjerujem da ih je zamislila nad šivaćom mašinom i s iglom u ruci. Još kad vidim da ih feniraju i takve stvari dođe mi da se zamislim što se događa s ljudima. Sve u svemu, post je dobro pokriven, uz dovoljno slika i videa koji su dočarali temu, a i Tajnu koju bih rado otkrio. 😛

Leave a Reply

